hurtigt värre

tjenare (;

umgåtts med amanda lördag-söndag, mycket mysigt.
i går var vi ute och gick 9,5 km tillsammans med josefin,
sedan drog jag och jobba ett par timmar. senare på 
kvällen lagade vi kyckling, pommes frites och beasås. mums!

idag vaknade vi nio, kollade herrarnas basketfinal, och sedan
drog vi ut och gick 10,5 km. 
nu har hon åkt hem och jag väntar på att jobbet ska ringa
och säga om jag ska jobba eller inte. hm.
mamma kommer hem ikväll också, måste hinna diska. tusan.

imorgon börjar vi inte förrän 12.20! tyvär så går den enda bussen
som funkar 10.00. så vi ska typ möta frida inne i södertälje och käka lite. (:

aja, nu har jag inget mera att skriva om idag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0