schoool

okej, nu har jag gått 4 dagar i Na08.
Känns faktist riktigt bra, börjar lära känna 
folket i klassen lite mera. 

Men jag kom liksom från en extremt bra
klass, 9D, och så har man ju så höga 
förväntningar direkt. 

Men det här kommer bli bra, det vet jag.
Jäkligt mycket plugg, men det får man väl ta.

Dagen idag började 05.30, kom till skolan
typ 8.00, ensam idag. Jonathan hade feber
och grejer. skitläskigt att gå själv, glad att
jag inte var det första dagen. Idag hade vi
typ biologi, geografi, svenska och spanska.

efter skolan kilade jag till Matilda och käka
mellis, sen kollade vi på lite bilder och hade
det trevligt. Runt 20.00 gick vi till kinan och 
mötte brudarna och käkade, sedan drog
alla hem till matilda och kollade på 
"En djävulsk romans" (:

Är svintrött nu, alla som började förra året
sa hela tiden hur trött man blev. Fattar nog
inte förrän nu, haha.

Aja, ska sova.
ha det fint. (:

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0