torsdag

två veckor sen senaste inlägget. 

ja vad har hänt sen senaste inlägget?
Jag har varit i gotland, med rebecca & hennes familj.
även fastän det var molnigt och regnigt mest, så vare kul (:
vi bodde i en jättefin lägenhet i Visby.
När jag kom hem var jag ett år äldre, och så hade jag
en tjejmiddag med glamtema. fick en massa fina grejer
och hade en jättetrevlig kväll tillsammans med dem
underbara brudarna. <3

sen har jag jobbat jobbat jobbat.

imorgon ska jag & maria åka till södertälje, och kl 12.00
ska jag på makeup lektion på makeup store! 
kl 16. 00 - 21.30 blir det hard work work.

lördag blir det the voice med brudarna, söndag jobba, 
måndag ledig och på tisdag blir det dags för 
gymnasiet, S:ta Ragnhilds gymnasiet i Södertälje.
Känner mig konstigt nog inte så särskilt nervös än.
Mer orolig. Men nervositeten lär ju komma krypandes
typ kl 4.00 natten innan när jag panik-försöker sova
för att jag ska upp typ 5? 

jag kommer aldrig komma upp så där tidigt, jag
är en kvällsmänniska och kommer alltid att vara det.
morgonar har aldrig varit min grej.

men nu ska jag nog ta och avsluta för ikväll,
11.15 i morgon kommer maria och hennes
pappa Janne och hämtar mig.

ha det fint (:

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0