10 dagar kvar tills julafton!

hejhej =) 

Idag har det hunnit bli söndag igen, tiden den bara går. veckorna

passerar, och snart är året slut. jag har inte bestämt mig för några 

nyårslöften än.. men typ, träna minst 3 ggr i veckan, åka på en 

rolig resa och bli nyttigare. hm.

helgen har varit jättebra, fredags var jag jossan och rebecca och

såg på twighlight! alltså jag har nog aldrig sett en finare film. har läst

böckerna som om gjort filmen på, helt otrolig!

när vi kom hem träffade vi elias och fillan och pratade lite med dom, sedan vart det

lördag och jag jobbade 16-21.30. efter jobbet kilade jag till anna, och runt kvart över

tio började alla brudar gå till oskar. där var det en massa människor, och det blev

en riktigt trevlig kväll :) inte lika trevlig för alla kanske... ha ha ha.

idag vart det våffelfrukost, och sen jobb 14-19!

 

i morgon är det måndag, min bästa dag, sovmorgon till 12.35, två lektioner och sen heeem<3

 

jaja, ha det bra.

pusssss

 

johnny & oskar <3

 

fooolk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0