11/12/08

Tjatjaaa!

inte skrivit på ett tag, men helgen var bra. Karro på fredagen, the wave på lördagen och

hemma hos sofia på söndagen. veckan var väl som vilken annan vecka som helst förutom

onsdags då hela klassen var på Laserdome :D skitkul! vi körde tjejerna mot killarna, tyvär

så vann inte tjejerna fastän vi kämpade bra.. nästa gång ;)

idag var det torsdag. NP sedan nancy's med frida, lite klassråd sedan hem till trosa

och ta blodprov. skulle kolla levern och lite grejer. 

 

i morgon är det fredag <3 kl 8 ska jag till doktorn så kommer till skolan typ elva,

missar hela luciatåget :( kanske hinner kila in på tomtas en snabbis om jag har tur!

efter skolan blir det bio med joss, eventuellt rebecca också. ska se TWIGHLIGHT<3

seriöst jag är helt död i de där böckerna, så jävla bra. skojar inte när jag säger att jag började

läsa i tisdags och är nu inne på den tredje boken i serien. så sjukligt bra böcker!

elias fyller år i morgon! så grattis till honom (=

 

lördag blir det jobb på trossen, och sedan hem till anna och fira henne :D söndagen ska jag

sova och städa och sedan är det bara EN vecka kvar till jullov. helt underbart.

 

pussss

<3

NA08 <3<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0