JULEN ÄR ÖVER

HALLÅ I STUGAN

tusan, julen hann vara här innan jag insåg att den var här. den där julkänslan
infann sig inte i år, och det kändes typ som en helt vanlig onsdag då alla bara
låtsades att det var julafton. inte ens när kalle började och när dom sa 
"från oss alla till er alla..." så kändes det på riktigt. hm.

men julen var riktigt bra i alla fall, fick träffa resten av sällbergs klanen, och 
fira med dem. och då kan det inte bli annat än bra. jag trivs så otroligt
bra med min familj, alla är så underbaraaaa. men tyvär så växer ju den
hela tiden med ungar och pojkvänner, så varje jul är jag orolig för att det 
kommer att vara den sista som vi firar tillsammans, allihop.
men nästa år bestämde vi att vi ska dra till sälen, hyra en massa stugor
och åka skidor över jul. as kul ju!

kan inte direkt påstå att jag är någon skidåkerska, men det är kul!

jaaa så jag kom hem i fredags, ganska sent. eller ja jag fastande vid 
datorn (Som vanligt!) och la mig ganska sent. på lördagen jobbade jag
12-21.30, sedan åkte jag med filip till västerljung och var på norrbyvallen
med en massa jon ett tag. ett åkte vi hem och joss sov över här. 
idag tvingade jag upp henne ur sängen och vi skyndade till bussen 
och åkte till Södertälje. shoppade som vanligt alldeles för mycket, men 
det är kul. hehe. sen åkte vi hem, och gick till folkets hus.

där hade josss mamma åsa och hennes kompis anita abba-kväll, med
tipspromenad, singstar middag och såklart mamma mia filmen. riktigt mysigt!
runt tio kilade vi hem till filip, och var där en stund. men sen gick alla så jag
jossan och elias var ute ett tag. sen gick jag hem, det var hemskt kallt.

nu har jag packat min gymväska, och planerar att premiär använda mitt gymkort
jag fick i julklapp i morgon innan jobbet kl 12! HURTIGT VA? jag vet jag är helt
förvånad. nu gäller det bara att komma upp i morogn... haha. 

långt blev det, men så fick det bli

PUSSS och kom och handla i morgon, stannar nämligen där tills stängning, hehe kul.
<3



släkten<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0