onsdag

HELGEN kom snabbare tack? 

fredag: middag hos karro i brunnsäng

lördag: jossan på dagen, fjortisdisco the wave på kvällen

söndag: fira fröken kullberg som fyllersexton!

 

NP i matte idag alltså. tror det gick bra. är inte så säker.

klassen beslutade vad vi skulle vara på jul kul idag, jag ska vara snövit? hm.

efter skolan åkte jag in i centrum och käkade på nancy's med orrmo & hellstrand. mysigt.

sedan åkte jag hem, hoppade av bussen och mötte josefin och så var

vi ute och gick. hurtigt värrrre.

 

imorgon kommer maria och jan-otto och hämtar mig sen blire östertälje,

och info i aulan med ettorna sedan spanksa OCH SEN SLUUT

ska handla present med lollo och frida till karro, sen ska jag hem 

och sova. sköönt.

 

nej nu ska jag kolla på desperate.

 

pusspåer

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0