saturday

löördagen är dagen i dag, vädret suger och det känns verkligen inte

som att julafton är 4 dagar bort. fredagen var mysig, fast inte i början. 

gick upp 4.30 bleeeh. gick och jobba, och sen så åkte jag på julavslutning.

tvåorna med estet visade sjöng och spela och greja. 

efter julavslutningen mötte jag mamma, så skjutsa hon hem mig. jag somnade

på två sek typ. vaknade och sen gick vi på julbord på fina fisken, aaas gott.

vid 21 kom fia med sin moppe, och så åkte vi till oskar där det var en 

massa trevligt folk, chillepill. 

sen åkte vi hem och hon sov hos mig, mumsfilibabba. 

idag har jag sovit hela dagen, ätit middag hos segers och sedan varit med

fia och bea. vi kollade på saw och nu är jag tokensam i min lägeenhet. läskigt värreee!

jaja nog om det. i morgon kanske jag ska jobba, he he. så måste va hemma hela dagen ifall 

att liksom. måndag jobb och packa och hämta nya extensions och på tisdag småland <333

eftersom min mamma är den största tidsoptimisten så kommer vi nog inte i väg tidigt

på morgonen som hon tänkt, utan ungefär kväll. hehe. 

ska sova nu, är snart medvetslös typ. 

pussssss

<333333

 

 

 

HE HE HE. ganska snygga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0