en väldigt bra dag

Hej hej (:

Vaknade idag och tänkte att det var skitmörkt. Men jag var hungrig så började
göra lite frukost, och så kollade jag på klockan och så var den bara fyra?
Börjar få väldigt konstiga vanor nu. haha. Gick och la mig igen och drog
upp halv tio, och fixade i ordning mig och sånt. Sen vid halv tolv kom rebecca
och så efter tag gick vi till Trossen och handlade lite grejer, och sen satte vi
upp lappar och sen käkade vi lunch på Magnolian.

Efter det gick vi till hamnen och väntade på Angelica, eftersom lapparna
vi satt ut till henne, ledtrådar. Men iaf, när hon kom ner blev det lite fika
och så fick hon vår present, lite blandade grejer. Jag martina, rebecca & hon.

Vid 16.55 satte vi oss på bussen till Södertälje, med Charles, Fillan & Beatrice.
Vi kollade på filmen Hancock, helt okej. Lite annorlundare mot vanliga sånadära filmer.







Nu har jag äntligen packat ihop det sista, min väska är alldeles sprängfylld. Men det
är så jäkla svårt och välja vad man ska ha med sig? För tänk om man ändrar sig eller
vädret blir annorlundare och så vidare. Ja det låter ju väldigt bra nu men inte i morgon
när jag står i Jönköping och ska byta buss tillsammans med 30 svettiga irriterade människor.
aja, man får korsa den bron när man är där som man säger.

Nej nu ska jag sluta skriva, snart kommer Moa & Maria och käkar upp mina remmar. skönt
dom är inte goda när man ätit typ fyra. usch. och den där lilla gubben i boden fick mig att köpa
tio stycken, jag kan helt enkelt inte säga nej till små gubbar med skägg, nej nej.

Ha det så bra allihop!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0