(:

HEJ IGEN (:

somsagt jobb idag, ganska kul dag faktist. 
efter jobbet köpte jag två stora chokladkakor, åt 
inte upp båda dock. haha.
sedan satte jag mig här, och kollade lite sex&thecity.

i morgon blir det jobb 12-17, sedan ska jag börja packa
till Gotland! :D Dit åker jag på lördag tillsammans med
Rebecca & hennes familj. Ska bli så himla kul!
Stannar tills den sjunde (MIN FÖDELSEDAG).

Men innan dess hinner det även vara fredag, då blire
till och åka till Nyköping med lite roligt folk och gå på 
karnevalen, längtar! Problemet är bara hur vi ska ta
oss hem, men det brukar ordna sig på något sätt!

Försöker förtvivlat att bli brun, herregud att det ska vara
så svårt. Mitt pigment vägrar att bli brunt. Åkte till cypern
i en vecka men det hjälpte inte heller, så i morgon går 
jag mot min vilja i den 30 gradiga värmen till det 
lokala solariet, desperat yessss. 
men jag kan ju inte ha vita ben i augusti heller?

jaja nu ska jag sova så jag inte går runt som en zombie
på jobbet i morgon.  

ha det fint!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0