jobbarn

tjenare alla snyggingar!

idag har jag jobbat 5-12! ganska kul jobbdag idag fakstist.
fast jag var jäkligt nära och somna på frukostrasten, men nu
20 timmar senare är jag alldeles för pigg. usch.

efter jobbet köpte jag lite hörlurar och grejer och gick hem
och tog det lugnt och fixade med min nya dator <3
kl 18.30 träffade jag sofia & moa på pappas och käkade pizza.
sedan hyrde vi en väldigt dålig film (suburbian girl). se den inte. 

jag måste säga att jag är exeptionellt bra på att göra av med min lön.
ja hur jag har lyckats lägga 2000 kr på saker jag inte ens kommer vad,
hm. har aldrig varit vidare ekonomisk.

i morgon blir det jobb igen, 12-21.30! 
kom och handla av mig!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0