man måste ju ha blogg (;

man måste ju ha blogg

ja, alla har ju det så jag tänkte att då måste jag väl också ha det?
har ju en fast inte en så himla direkt seriös. så jaja nu kör jag på det här.

dagen idag har varit bra. den började med att jag vaknade av att jag knappt
låg kvar i min säng eftersom amanda och martina snott all plats. haha.
så jag kila upp och gjorde lite frukost åt damerna. efter det vart det lite
gossip girl och sminkning osv. sedan kom moa och hennes pojkväns
brors hund pixie hit. vi drog ner på storastaden och käka glass och remmar.

vid fem så kilade jag bort till familjen Ljunggren och käkade middag. sedan
var vi hurtiga och drog ut och gick, frida jag anna-lena och linda. sedan gick
jag och frida och fixa lite frukt och choklad och så gick vi hem till linda (fridas moster).
Linda har världens sötaste barn, emmie och anton. hjälp så söta!

ha det fint allihop!

<3

Kommentarer
Postat av: fridah

emmie o anton är mkt söta, japp! du med för den delen <3

2008-07-17 @ 01:57:29
URL: http://uddabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0