sista innan gotland!

sista blogginlägget innan jag far till Gotland,
sen blir det inget förrän den 7e!

idag har jag jobbat, som vanligt, sedan gick jag
hem och drog sedan ner till staden och köpte en
bikiniöverdel på Angora (?). skitsnygg!

vid kl 18 gick jag till Moas jobb och hämtade henne,
sedan åkte vi och levererade lite blommor till nån
som fyllde femtio, efter det kilade vi till hamnen och
käka glass och pratade lite.

efter det gick jag och sola lite, ut och sprang, duscha, åt.

nu har jag packat (alldeles för mycket som vanligt) 
det mesta, bara lite smink och sånt kvar!

längtar galet mycket tills vi är där, ska bli skitkul :D
i morgon blir det som sagt karnevalen i nkp, om vi
får skjuts hem det vill säga. har aldrig vart där på det.

nej nu är jag så himla trött att mina ögonlock stängs
gång på gång. man blir trött när det är varmt?

ha en superfin vecka (:

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0