take me somewhere i can breathe

Tjenare allihop!

Idag dagen vaknade jag halv tio, frida sov här :) jag drog upp och dammsög lite
och gjorde fint eftersom mamma kom hem idag. vi käka lite frulle och sådant
sen gick hon hem och jag till jobbet. jobbade 12-21:30 idag. gick förvånansvärt
fort och jobba idag faktist. Sjukt skönt att vara hemma, är helt slut i kroppen.

I morgon ska jag jobba igen, ha ha. 14-19 som tur är, inte längre. när jag kommer
hem blir det till att planera tills måndag.. vad som händer då skriver jag senare, hemlissss.

Bara några dagar kvar tills småland, ska bli så skönt att komma bort lite. när jag kommer
hem blir det bara till och jobba i 5 dagar sedan GOTLAND med rebecca <3

aja, hejsvejs.

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0