torsdag


         (JAG)


tjenare allihop.

idag har varit en lugn dag, slapp jobba eftersom jag bytte pass med emmie
vilket var sjukt skönt, har jobbat 7 dagar i rad nu. började dagen med att dammsuga
igenom hela lägenheten eftersom mamma kommer hem snart, och hon måste ju
se att jag sköter mig finfint när hon inte är här!

efter det så duschade jag och sånt där, och fixa lunch. sedan la jag mig i sängen
och kollade igenom lite OC. sen somnade jag en stund. jag väcktes sedan när sonny
kom och ringde på, ett tag efter det kom även martina och filip och vi käka lite choklad
och kollade på lemony snickets berättelse om barnen baudliers olycksaliga liv.
sjukt lång titel, jag vet. konstig film också, väldigt konstig. men bra (y)

nu är martina iväg och hämtar sin cykel nyckel (?) hos fillerille. sen ska hon sleepa här.
myspys. hatar att sova ensam, så ensamt.

imorgon blir det jobb mellan 16-21.30. kom gärna och hälsa på och handla lite!
snart är det helg ska jobba lördag 12-21.30 & söndag 14-19. måndag ska jag köpa
bredband och fixa lite inför tisdag då jag åker ner till småland <3 längtar som en galning.

nu ska jag gå och fixa lite innan martina kommer tillbaks.


<3

Kommentarer
Postat av: woop woop

är det verkligen ensamt att sova ensam? :o ;)

2008-07-18 @ 00:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0