ullared & minigolf

Tjenare allihop!

Är för närvarande i Småland, hos släkten, älskar att vara här!
Kom hit igår efter mycket tjaffs, missade nämligen min buss och fick vänta
i Nkp i 3 ½ timma. Usch och fy. Men så farligt var det inte, köpte en bok
(Snabba Cash av nån Jens nånting. skit bra!) och väntade. Hamnade bredvid
en tant från Ullricehamn på bussen. Väldigt trevlig dam som hela tiden
ursäktade sig när hon skulle dricka ur sin vattenflaska.
Kom äntligen fram till Värnamo efter 5 ½ timme i en svinvarm buss och Malin & Kajsa hämtade mig.

Idag så bestämde vi oss för att dra ut på utflykt, så jag Kajsa Malin och Malins kompis
Charlotte körde ner till Steninge, fixade lite nya blommor på graven och spelade
minigolf (jag kom sist!!). Efter att ha käkat lunch på ett skitmysigt ställe som heter Göstas
så åkte vi till Ullared. För er som inte vet vad det är så kan det förklaras i en skitstor lokal
smokfull med billiga grejer, skrikande barn och alldeles för många galna medelålders
kvinnor med kundvagnar,

Men trots alla galna kundvagnskvinnor, hittade jag lite allt möjligt, till exempel ett par söta skor.
Nej nu ska jag gå och lägga mig, gick ju upp redan sju i morse.

Ha det fint (:

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0