en vecka kvar till första advent <3

hejhejhejhejhej!

efter en mycket fin helg återstår endast söndag. yeye.

tog en rejääl sovmorgon idag och sov till och med till kl halv ett!

behövde det kände jag. Ja igår var det DM i hedebyhallen, dagens

utklassning, telge-gnesta 22-2 hehe.

Johanna Norin och Johanna Johansson gjorde debut i P93 laget!

matchen förlorade de tyvär med 14-2 (om jag inte minns fel) men

Norinskan stog för lagets första mål, duktig tjej det där!

 

Idag har jag pluggat pluggat och pluggat lite till. Linjära funktioner

och grejer är inte min grej alltså, eller matte i huvud taget. och om en 

vecka har vi nationella proven på Matte A. hjälp. Och onsdag, prov på

genetik. oj oj oj. 

 

Idag ska jag städa lite, sen vid kvart över tre ska jag ta en promenad med

frida och annalena, och sedan ska jag äta middag hos dem :D skitmysigt <3 

 

ha det fint , pussss 

 

Bild från fredags, kör mina bästa moves, he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0