måndag än en gång

Ja då var det dags för måndag igen , efter en mycket bra helg!
Fredag började med att jag åkte upp till Stockholm och
handlade lite julklappar, så skönt att ha några klara! sedan
kilade jag hem till min kusin sofia och fikade och pratade lite.
sedan tog jag tåget till södertälje och så hämtade mamma mig.
vi drog hem till lennart och käkade sushi och kollade på idol.
efter käket skyndade jag mig till martina där även johanna var,
rebecca maria fredrik ida och rikard kom och så gick vi
till rikard och kollade på Gothika. Hade redan sett den en gång innan
men fan vad rädd jag blev, haha!

lördagen blev det att kolla på damlagets match, som dem tyvär
förlorade med 5-3, men sen jag såg dem sist så har de verkligen
tagit stora steg frammåt, riktigt duktiga var de!
På kvällen var det tjejmiddag hos maria, jättemysigt!

söndag blev det bio, "Låt den rätte komma in".
Den var definitivt inte dålig men jag vet inte om jag
tyckte om den heller. den var verkligen speciell! och äcklig.

Måndag idag och skooola, så trött var jag. Åkte in med mamma
så jag skulle slippa åka buss, men då var jag i södertälje redan kl halv elva
och jag började typ halv ett. så jag satte mig på tidermans och drack lkaffe
och pluggade matten. prov på onsdag. kommer nog inte gå strålande direkt.

jaja.

ha det fint

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0