oh yes

måndag måndag måndag

sovmorgon idag, kilade till södertälje lite tidigare idag

och handlade en mörkgrön race marin jacka, äntligen något

varmt att ha på sig på vägen till bussen! köpte lite kaffe och 

kollade på lite nya skor. Dags för ett par nya klackskor. 

sedan gick jag ner mot tåget och mötte frida, och så åkte

vi till skolan. spanska, engelska och sedan möte med biträdande

rektor Tina, ska eventuellt tenta av engelska A. sjukt skönt!

ska ha ytterligare möte på fredag och ta beslut.

 

hem sedan och köpte choklad till sjuka martina och gick dit

och umgicks lite med henne.

 

nej nu ska jag inte skriva mer för jag har inget intressant att säga, he he.

<3

Bild från helgen, sofia alva och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0