sällbergs klanen

Japp, i helgen var det dags. så gott som alla släktingar från

Småland bodde hemma hos min faster Angith i helgen. 

Blev en hel del mat, shit jag måste ha lagt på mig typ 10 kg alltså. haha!

Men det var jättemysigt! Min kusin Frida och hennes man Tomas har 

två jättesöta tvilling flickor som är i den där jätte roliga 3 års åldern. 

Så jobbigt att bo så långt bort från dem, förra gången jag såg dem 

sa de enstaka ord, nu kan dem sätta ihop hela menningar och man

kan ha en vanlig konversation med dem!

 

I morgon är det dags att återvända till skolan igen. Börjar 12.20 i morgon

så tar 10 bussen och tänkte hinna köpa en jacka innan skolan. Sen blir 

det att åka dit och göra lite skolarbete innan skolan börjar. Har geografiprov

den här veckan, biologiprov veckan efter det, engelska efter det och sedan

är det dags för nationella proven i matte A. sjuuukt nervös.

 

Har börjat ta lite prommenader nu för att komma tillbaks lite efter körtelfebern.

Frustrerande att inte kunna gå i det tempo jag är van vid utan att behöva ta det

så himla lugnt. Men nu snart ska jag gå och ta lite prover på levern och så ska

läkarn känna lite på mjälten. Får hoppas på att han säger att jag är alldeles återställd!

 

Nej nu ska jag gå och kolla på Ladder 49, bästa filmen. fast jävligt sorglig.

 

Avslutar med en bild från marias tjejmiddag, <3

 

Pussss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0