tillbaks igen

ÄNTLIGEN frisk. varit tillbaks i skolan nu i två dagar, och det känns inte som
om jag varit borta. Eller jo jag skojade bara, när jag märker hur mycket jag har att göra så
känns det att jag varit borta, suck.

Tjejkväll igår i Trosa. Tänkte bara gå runt med tjejerna och äta lite gratis godis
och så, men jag hittade massor av julklappar. Skönt att ha några avklarade.
Brukar alltid stress shoppa typ den 23 december när alla pengarna är slut.
Men det var en trevlig kväll, gick runt med Josefin Rebecca och Joanna,
jag lyckades ha sönder en kopp på albins, hehe.

Helgen närmar ju sig, och i morgon fredag tänkte jag åka upp till Stockholm
och shoppa lite (lönen har ju kommit!!). På kvällen så tror jag att jag ska
hitta på något med alla tjejerna. Lördag ska vi fira maria som fyller år idag
GRATTIS till henne (:

Nästa helg kommer alla Sällbergare till Trosa, he he. Det ska bli kul.

Jaja, nu ska jag börja lyssna lite på Jörgen (datakunskaps läraren)
sitter ¨på lektion och har prov nästa vecka (Y)

Ha det fint

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0