you can't play our broken strings

godkväll (=

lördagen har tagit slut och rent tekniskt är det första advent, inte så dumt

det heller (: den här helgen har varit riktigt trevlig. började med fredag, 

jobbade 17-21.30 och sedan var vi hemma hos viktor. mysigt.

lördagen vaknade jag och josefin, kollade på dhw och käka chips.

13.00 kilade jag  till jobbet och jobbade på tills klockan 21.30 då jag fick

skjuts av rebecca viinanens mormor lillian hem till elias. där var det några

snubbar & brudar. drog hem halv tolv, var trött.

nu ligger jag i min soffa och käkar ben&jerry alaska, och kollar på close

encounters. är för trött för att sova, bleeeh

 

i morgon är det julmarknad här i Trosa, och på kvällen blire bio med joss&åsa.

 

Pussss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0