det har inget slut

Tar nu alvedon och ipren var tredje timme, så febern håller

sig på 38 grader. Vaknade i morse med 40.6. 

Börjar bli väldigt väldigt trött på att vara sjuk!

I morgon åker jag och mamma iväg till Södertälje och

kollar vad det är för något. 

 

På lördag klockan 09.30 sitter jag på bussen  till Småland, och

ska stanna där tills ondagen, Ska bli jättekul att träffa alla igen,

alla kusiner, farmor och farbröderna. (:

Det jag inte ser fram emot är buss resan, det verkar som om

varenda gång jag åker med Swebus, så blir det något fel.

(eller så är det alltid fel på deras bussar?)

 

nej nu måste jag sova lite, håll tummarna för mig i morgon!

 

<3

 

jag hoppas inte det är sant, jag vill inte att det ska vara sant

jag älskar dig för mycket för att se det gå så här för dig...

men det är ingenting jag skulle kunna säga till dig,

eftersom vi slutat prata..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0