en update

okej, en update i min sjuka, he he.

svar jo, man kan ha körtelfeber flera gånger i sitt liv enligt två 

läkare på vår lokala vårdcentral sagt.  OCH alla ni som haft det,

ni kommer att till och från HELA era liv smitta körtelfeber, det 

försvinner liksom inte. hm. ja det trodde iallafall inte jag var möjligt.

 

Så iaf, back till updaten (fin svengelska jag har minsann)

febern har lagt sig och är nästan borta vilket betyder att jag 

antagligen kan gå på halloween party i morgon om inte....

Ja jag som har en så himla stor tur, inte hade i fått en allergisk

reaktion mot penicilinet. Jo, ni läste rättt...

Jag har fått röda kliande utslag över hela kroppen, jag ser ut 

som en prickig korv. Och så kan man väl inte gå på fest?

Ja det är maskerad, men jaa... vi får helt enkelt hoppas

att kortisonsalvan och den nya medicinen jag fått tar bort 

utslagen till i morgon. 

 

numera sover jag hela dagarna, istället för att som förut, gå upp

klockan sex varje dag. fick sömnpiller förra gången vi var 

på vårdcentralen så det var jätteskönt. 

 

nej nu ska jag göra lite skolarbete, ligger så sjuukt mycket

efter fastän jag bara var borta en vecka :(

 

ha det så bra!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0