fan också

Ja i förrgår kväll var jag och mamma inne i Nyköping och besökte

deras vårdcentral för att se vad som var fel. Geltrid, Gertud eller vad

hon nu hette undersökte mig och sa att det bara var ett virus. 

Igår natt började jag spy, och spydde även på morgonen. 

Mamma bokade in en tid på vårdcentralen här i Trosa så idag klockan

kvart över tio fick vi träffa en läkare. Till en början trodde han att det var

nån slags form av kyckling virus, så han tog en massa prover.

- Vi tar ett halsfluss prov också, för att vara säkra! sa han.

Då visade det sig att jag hade en svårartad halsfluss som satt högt upp

i halsen. Han skrev ut peneselin, och jag fick ligga kvar i rummet medans

mamma gick till Apoteket. Efter ungefär 2 min kom han och mamma tillbaka.

Och då visade det sig att jag föutom halsflussen, fått körtelfeber, igen.

Dubbeltur. Så lovet nästa vecka blir väl att ligga hemma. 

Ussssch.

 

<3


Kommentarer
Postat av: MrsCate

Dig var det faktiskt inte lite synd om !

Halsfluss gör jätteont, en svårartad låter inte skönare.

Men hur kan man få körtelfeber två gånger ?

Det trodde inte jag.

Kram på dig.

2008-10-22 @ 08:15:50
Postat av: Amanda

Lite tur är det ju ändå att det är på lovet, så att du inte kommer efter alldeles för mycket i skolan, eller (: ?



Krya på dig

2008-10-22 @ 16:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0