herregud

här trodde jag att lite tid för mig själv, lugn och ro skulle va skönt.

ja första timmen igår var kanske helt okej, men det berodde nog också

på att febern stog på 40 grader. men efter det blev det lite ensamt.

eftersom jag knappt kunde somna i natt gick jag upp 7.30 vilket gjort

min dag sååå lång. jag har ungefär sovit,  kollat på film, sovit, suttit

vid datorn, sovit, ätit nudlar, sovit.

nu är klockan nio och jag har hällt i mig 2 liter cocacola. jag är sååå

uttråkad. jag har så mycket energi men så fort jag typ tar några steg 

ut till köket blir jag alldeles varm och det är typ lika jobbigt som att

springa spåret. medans jag ändå håller på med min bitterfest här

kan jag ju bara säga också att typ alla jag känner hänger på party

i storstan vilket jag missar. JAG ÄR BITTER.

 

behövde bara ösa ur mig det här, eftersom den enda männskliga

sociala kontakten jag haft är då lennart var här och åt med mig

i en halvtimma. har nog aldrig fattat hur otroligt socialtkrävande jag 

är. knappt klarat en dag. hjeeeelp.

 

nej nu ska jag sluta, skönt att skriva ur sig lite..!

trött blev jag också. ska nog sova lite,

puss på er alla andra som är FRISKA och glada

ehe, nej jag är inte bitter. ehe

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0