sjuk

har blivit dunder-sjuk. 40.5 graders feber och halsont. inte kul inte. 

sjukvårdsupplysningen säger att det är halsfluss, och vill att jag

ska åka in till södertälje och ta halsprov. men att sitta på akuten, på

en lördag, med halsont och feber, kommer ju ge mig en väntetid på 

flera timmar. Nej, då ligger jag hellre hemma och sover och bokar in

en tid på vårdcentralen här i trosa på måndag.  man lir så ynklig när 

man är sjuk haha. ringer mamma med 20min intervaller och beklagar

mig. Mamma är i Vadstena över helgen, och hann åka innan min feber

blev så här hög. så nu är det lennart som jag ringer och skickar iväg

att köpa glass, filmer och blåbärs sopppa. hihi

 

veckan som gick var ungefär som alla andra veckor, men undantag att

tvåorna åkte till landet med de språk de valt, och tog med sig alla språklärare.

Så halva veckan slapp vi alla språktimmar, och på fredagen fick vi sluta 11.30!

 

Kan inte hjälpa mig själv att bli arg på alla som talar så illa om Blondinbella.

Sveriges jävla jantelag gör det omöjligt för vissa människor att glädjas då

en ung kvinna vid 17-års åldern verkligen lyckas! Två företag som går bra, 

samtidigt som hon går gymnasiet på en skola som har mycket krävande 

studier. Jag tycker det är otroligt beundrandsvärt att klara allt det där, 17 år gammal!

 

Jaja, nog med allt. Nu ska jag bädda ner mig ordentligt och dricka en massa

vatten och kolla på Good Luck Chuck, och Brudens bästa man.

 

hoppas alla får en trevlig helg!

<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på dig vännen! <3

2008-10-18 @ 20:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0