sjuk

vaknade i morse med sjukt ont i halsen, inte kul inte.
blir lite smått nervös, eftersom det är så himla lätt att
hamna efter på den skolan jag går. ska försöka gå 
i morgon, kan inte missa mer än jag gjort idag. men 
som tur är, så är det bara spanska och engelska
jag missat idag!

Helgen har varit jättebra, började med fredagen
och lite party med tjejerna, jättetrevligt!
Lördagen jobbade jag 14-20, och sen gick
jag hem och åt godis och tog det lugnt. 
Igår, söndag, tog jag lite sovmorgon, sen kom
Josefin hit och så gick vi ner till Magnolian och 
fikade lite. Kl17 så åkte jag Josefin och mamma
till Heron City och kollade på Get Smart! Jätterolig
film faktist, Steve Carell som har huvudrollen är
sjukt rolig! Efter filmen gick vi till nått Thai ställe
inne på Heron och käkade sushi (:

Idag tänker jag bara ligga nerbäddad i min säng
och kolla på de nya DHW avsnitten och äta 
Ben&Jerry's!

<3

josefinj
josefin 



sushi
sushi på Heron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0