att vara såld på någon som inte går att nå

 

pluggat nu i flera timmar, jag är trött på det. blir stuga i morgon, och skriva

klart labbrapporten på håltimmen!

 

detta ska varit gjort innan torsdag:

- läsa ut svenska boken

- förebereda svenska bokredovisning

- göra klart och lämna in labbrapport om brytningsindex

- plugga till Fysik A prov om optik

- lära in naturkunskap redovisning

 

mamma är på spa i nynäshamn med sin kompis Mona, så egentligen skulle

jag laga mat åt mig själv. men jag kände att det orkade jag minsann inte så det

blev lite vailjyoughurt och Paulúnmusli med kanelsmak, gott!

 

nu ska jag lägga av med pluggandet för idag, och kolla lite cityakuten.

PUSS

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0