beautiful disaster

började dagen med att försova mig till 6.23, och bussen gick 6.40. härligt!

fick skjuts av mamma vid 6.35 som tur var så jag hann iallafall sminka mig

och klä på mig!

 

när jag var framme i östertälje mötte jag resten av klassen och vi åkte upp 

till skansen. skitkallt vare men vi började med att lyssna på en föreläsning.

Efter det så blev vi indelade i grupper och fick ett djur tilldelat oss, jag lollo karro

daniel och nahir skulle kolla på vargarna och anteckna deras beteende under en timme.

vi tröttnade ganska fort och gick och kollade på de andra djuren.

 

sen åkte vi hem och hade naturkunkskap och mattestuga, sen sprang jag till bussen

och hann! tappade skon på vägen och hann iallafall, haha!

tränade med cecilia en och en halv timma ungefär, axlarna är helt döda. men det var kul!

 

i morgon blire matteprov 8.10-10.40 sen matte och sen hem! 

ska ut och springa då, om jag inte orkar gymma. sen hem duscha och fika med

mamma och annalena och sen träffa robin. (:

 

nu ska jag fortsätta plugga matten, bleeh.

PUSSS

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0