chokladbollar

jag har nyss bakat chokladbollar. men pärlsockret tog slut så det 

blev typ tio stycken. och så åt jag ju själv upp halva smeten.. haha.

 

lyckades försova mig idag igen, inge kul inte. i skolan var det matteprov

som gick skit, tror verkligen att det blir IG den här gången. chansade på 

de flesta, inte bra. men det är ju kursprovet som spelar roll så får väl 

plugga som fan till det sen, hm.

 

slutade redan kl 12 idag, sjukt skönt. hann slänga i mig lite fisk i skolan

innan jag sprang till 12.16 tåget hem. 

nu är planen att jag ska plugga fysik och spanska. får se hur det blir med

den saken. galet skoltrött. 

 

wish me luck!

PUSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0