hemma, tyvär :/

JAG VILL TILLBAKS

helt värdelöst att vara hemma. jag har haft den bästa veckan någonsin

ungefär. saknar värmen, vännerna och staden. prag är verkligen helt 

fantasiskt. kändes jätte konstigt att sova ensam när jag sovit med

frida, linda, linnea malin och linda hela veckan. fett tomt.

 

äta ute varje dag, dricka drinkar och bara ha det så himla bra.

kort sagt leva livet som det ska vara. Det finns inte tillräckligt bra

ord för att kunna beskriva den här resan. lägger upp lite bilder 

och resten finns på min facebook (du måste vara vän med mig för att

kunna se dem eftersom de inte får hamna hos några lärare) 

 

TACK ALLA FÖR VÄRLDENS BÄSTA VECKA <3

 

resementorsgrupper 1-5 på östertäljestation

remgrupp 4, LARS TIGRAR GRRRR på karlsbron <3

jag, linda och frida i parken <3

VÄRLDENS UNDERBARASTE MÄNNISKOR, <3 kärlek

bästa klassen (NA08) på koncentrationslägret i teresínstadt

party på karvy lezne <3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0