hemma

sitter i min soffa och äter middag (räksallad) och kollar på någon

dålig film på trean och har det bra. är aldrig hemma, ganska skönt

att vara det litegranna faktist.

 

jobbet idag gick så där, var skitlångsam och gjorde massa misstag, usch.

efter jobbet gick jag till krillesberget där det var en massa folk, bland

annat kalle som fyller 17 år idag, GRATTIS KALLE!

frös alldeles för mycket, och var trött så gick sällskap hem med fabian 

ganska redan elva. 

 

i morgon blir det gymma, och sen kanske en sväng till trosa edanö dagen

och heja på granander, får se om jag orkar. 

sen måste jag plugga en jävla massa, inte gjort nån matte och vi har sista

provet innan kursprovet på tisdag (tror jag) inte bra. inte bra. sen ska jag

hinna med och träffa robin en stund också.

 

nästa veckas schema:

 

Måndag: möte om engelska A prövningen,styrketräna, PLUGGA 

Tisdag: träna med ptn, kolla på tomtas dansuppvisning

Onsdag: en enda lektion SKÖNT, sen hem och plugga och konditionsträna

Torsdag: träna, packa

Fredag: Åka till Småland, släktmiddag för Frida som fyller år

Lördag: Fridas fest

Söndag: Åka hem, sooova. 

 

PUSSS

<3

 

jag & mattis början av ettan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0