jadå

jag, moa, linus i prag 

 

blir en himla massa pragbilder nu ett tag men det får ni stå ut med, för jag

tycker de är roliga att lägga upp, nostalgiiii.

 

på tal om ingentning, jag har nog inte varit hungrig sen jag kom till västerljung

i torsdags. vi äter typ varannan minut och fikar lite där emellan. haha! 

det som liksom kännetecknar min släkt, maten. vi älskar mat. 

 

nyss åkte frida och tomas hem med 4åriga tvillingarna, så nu är det ganksa lugnt här. fett tråkigt.

sitter och kollar på nått skitprogram på trean där de hypnotiseras. hrm.

 

ikväll ska vi fira göran och farmor som fyller år, äta tårta och sånt. sen ska jag nog

träffa robin en stund, och sen ska jag hem och sooova. ska faktist jobba i morgon.

bara fem timmar iofs, men det är något. tjänar liksom 900 kr på fem timmar i morgon,

eftersom det är en röd dag!

 

ska kila iväg och vara lite social nu.

PUSSS

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0