lördag - två dagar kvar till skolan börjar igen :(

varit ledig nu i drygt två veckor, att komma tillbaks till skolan känns ju ine toppen alltså.

 

inte skrivit på ett tag så kör väl en resumé:

torsdag: jobbade 10-19, gick relativt fort. mötte martina och vi 

handlade middag, hyrde film och lagade mat. sen kom jossan

maria och bea och vi började kolla på film, fast sen vart alla supertrötta

så jag fick kolla klart själv, haha.

fredag: martina och jossan gick iväg till skolan, jag började göra mig i ordning

och åkte med mamma till Järna vid tio. Jag åkte hem till rawet och vi drog in

till Telge och käkade lunch på nancys. åt jättegod bulgursallad med lax, mums!

sen umgicks vi resten av dagen, gjorde glass och kollade på mysteriet på 

greveholm. Sen lyckades båda somna, och frida höll på att missa sin träning.

Jag åkte hem till Linda och vi drog ner på Järna och mötte Malin och Niklas.

Handlade lite grillgrejer och drog ut till Udden i Järna. Under kvällen kom 

blandat med  folk, mest Ragnhild. Jättemysigt! Vid halv ett började jag och Frida

vandra hemåt, eftersom Frida hade match idag. 

 

idag hann jag vakna, käka frukost och sedan satte jag mig på tåget mot telge och 

tog buss hem. nu har jag kommit hem duschat, gjort ansiktsmask och kollar på

daminnebandy balrog-falun, sm-final. skitbra match!

 

nu är det paus, ska laga lite mat, vid 16 ska jag pallra mig bort till jobbet.

 

PUSS

<3

 

några av dem som var där igår (bild från dannes fest i pershagen för ett tag sen)

Henrik, Malin och Mackan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0