måndag - 37 skoldagar kvar!

 

Tjenaretjahallå

 

ja riktigt så där fräsh så jag väl inte när jag var på gymmet. svettade mig igenom

alla övningar Cecilia sagt åt mig att göra, behöver jag tillägga att jag är rejält slut nu?

 

återvände till skolan idag, kändes snabbt som att jag aldrig varit där i från. fick tillbaks 

en biologiuppsats om kloning fick VG/MVG. yeeees. kanske kan få det där MVG:t i 

biologi trots allt!

 

i morgon ska min klass åka till skansen, ska bli kul, och skönt att slippa skolan!

ska plugga plugga plugga nu, matte B prov på onsdag, NK redovising på fredag,

engelska nationella på fredag, fysikprov och fysikinlämning nästa vecka. blä.

 

PUSSS

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0