mia och klara

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 

Sitter och kollar på mia och klara med min kusin sara. dom är så sjukt roliga.

haha. "brååååååååh!!" görel är underbar! hahahaha

 

blev dissad för fest idag, så har suttit hemma och myst med släkten som 

åker tillbaks till småland/stockholm i morgon. göran och farmor fyller år i 

morgon så det blev daim&marängtårta, mums.

 

i morgon SKA jag sätta igång med träningen. måste. har bara varit ute och 

gått och sprungit nu sen prag så mina muskler har antagligen förtvinat bort.

illa! ska träna med cecilia (personlig tränare) på tisdag, men funderar 

på att flytta fram det eftersom jag inte hunnit träna = inga framsteg.

 

i morgon blir det jobb 14-19, kom och handlaaaaa. gym innan det, hoppas jag. haha.

PUSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0