miercoles

partyyyy

 

VALBORG i morgon! blir nog en bra dag, håller tummarna på skitfint väder.

 

fysikprovet gick skit, men hoppas på ett G i varje fall, efter matten kastade jag i 

mig mat på tio min och sprang upp till tåget. Där mötte jag Maria, och vi upptäckte

att tåget var försenat till 12.23 och vår buss gick 12.26 från hamn. som tur var så 

pratade bea med chauffören så han väntade på oss!

när vi kom hem gick jag och maria och köpte ben&jerry's alaska muums. 

 

kl 16 vandrade jag till jobbet. jobbade verkligen hårt idag, var på frukt&grönt. 

kändes som hur mycket frukt jag än sprang ut med så var det slut 2 sek senare.

i varje fall, nu är jag hemma!

 

valborget börjar med skola 9.30-15.00 och sedan fika och fixa grejer på stan med

frida linda och bea. efter det hem, göra mig i ordning och sedan middag på andgatan

och sedan ut med en massa folk!

 

nu ska jag kolla hockeyn, USA leder. jävla skit.

 

PUSS

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0