påskfrossa

PRAG - jag vill ha veckan i repris!

 

hejhej & glad påsk!

sitter i västerljung hos min faster tillsammans med större delen av min släkt.

Idag har vi hunnit med en utflykt till trosa, äta korv med bröd och fika i trädgården!

undebart aprilväder ute, blåser fast det är varmt.

slötittar lite på vänner, läser klick och tar det lugnt just nu, hur skönt som helst. 

Känner verkligen i hela kroppen att den är sliten från pragveckan, haha!

 

i kväll kommer mamma&lennart och min kusin kajsa och hennes föräldrar, och 

min kusin sara kommer ner från stockholm. så ikväll blir nästan alla samlade, 

sjukt mysigt. älskar min släkt.

 

nu ska jag nog sova lite, lov kan nog vara den bästa uppfinningen någonsin.

 

PUSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0