söndag

endast 8 veckor kvar till sommaren! förstår ni?! ÅTTA VECKOR

ingenting ju! kan inte vara gladare att ettan går mot sitt slut. jag

blev helt förvånad av allt plugg att jag knappt gjort nått under hela 

ettan, men nu ska det bli ändring, jag ska börja tvåan och vara grym i skolan!

 

dagen idag är sjukt solig och fin! men ganska kall tyvär. 

började dagen med att sova ut ordentligt, till halv tolv. sedan snörade jag på

mig löparskorna och precis när jag kommit utanför dörren kommer jag på att 

jag glömt att ta mina astma och allergimedeciner, så rundan gick bra mycket

långsammare  och blev bra mycket kortare än jag tänkt mig, men men!

när jag kom hem körde jag lite utfall och grejer som ptn visat att jag skulle göra.

 

nu ska jag käka lite frukost straxt, och börja plugga lite matte! jalla yohanna!

kanske kommer beccis in och äter lunch med mig sen, hoppas

 

PUSSs

<3

 

dagens outfit - 

klänning från gina och leggings från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0