tuesday

kläderna idag

vitt linne H&M

leggings H&M

kjol gina tricot

 

försov mig bara 20 min idag! det blev frukost på bussen och sedan

lektioner. på lunchen blev det östertelge kebab med boysen och sedan

tillbaks till skolan igen för håltimme då jag äntligen blev klar med min

labbrapport och sedan var det naturkunskap och redovisning om torv, skönt

att ha det gjort! haha. sjukt tråkigt.

efter stugtiden satte jag mig på bussen, pratade en stund med daniella innan

jag somnade som en stock och sov hela vägen hemma.

 

hemma hos mig väntade josefin och martina som jag hängt med nu ett 

tag. nu ska jag plugga fysikprovet och jossan ska använda datorn till

sitt tyska arbete. 

 

PUSSS

<3

 

jag saknar dig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0