2 dagar

god dag!

 

om två dagar är det dags att börja skolan igen. Lite blandade

känslor men det är väl bara att acceptera det. Igår innan vi åkte

till Stockholm var Linda och Malin och kollade på skolan och 

de har flyttat ut det mesta av Ragnhild till en byggnad bredvid

så det blir som att börja i ny skola, haha. 

 

I Stockholm hittade jag en kavaj och underkläder. Mitt presentkort

på Gina hade jag visst förstört när jag rivit bort framsidan för att få

plats med det i plånboken, så 500:- borta sådärja, duktigt yoyo.

men ska försöka leta upp den där framsidan, hoppas på att jag inte

hunnit slänga den än.

 

Efter Stockholm hann jag hem i några timmar, hade fått min nya mobil (!)

sedan var det kräftskiva hos Ulla&Lasse, mycket trevligt och gott.

När jag käkat klart vandrade jag hem till Robin och kollade på film med honom.

Hann sova i typ två timmar innan han skulle upp 4.30 för att åka på någon

rallygrej med sin pappa. Jag åkte hem, somnade och sov till elva. Och jag som

försökt vända på dygnet... haha.

 

16.00 är det dags för jobb fram till 21.15, sedan hem och ha myskväll med tjejerna här!

 

PUSSSSSSSSSS

<3

kavajen 200:- H&M

(ser mycket snyggare ut på, lovar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0