300 inlägg - ojoj

goddag, eller snart godkväll.

kom precis hem från hamnen, suttit där med lite folk och pratat

och njutit av det fina vädret! 

nu sitter jag här och dricker cola (jag ska bli nyttig....snart, typ) och

läser igenom bloggar och kollar fb. ser fram emot jobbet i morgon, inte.

men som tur jag har så ringde min chef för inte allt för länge sedan och

talade om att jag kunde få börja jobba två timmar senare och jo det ville

jag faktist! 

 

så ikväll blir en rejält lugn kväll i soffan, är helt slut om jag ska vara ärlig.

 

PUSSSSSSSS

<3

 

vårt presseningstält, fint. jag är så ful på den här bilden att jag garvar bara att se på den. hö hö hö

 

yoyo, sara och patricia (patricias bilder, min kamera vilade i min väska hela festivalen)


Kommentarer
Postat av: MrsCate

Grattis på födelsedagen ! Ha en toppendag

2009-08-07 @ 10:17:37
URL: http://mrscate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0