crazy

 

HALLU!

 

måndag igen. gårdagen blev ett enda lång illamånde och jobb. herregud yohanna.

efter jobbet åkte jag hem till robin och kollade på film och åt godis.

 

i morse åkte vi till magnolian och åt frukost. åt jättegod grillad ciabatta med mozarella.

brukar inte kunna äta mozarella eftersom jag precis ätit det innan jag fick halsfluss sist

(=jag spydde mozarella i en dag). men nu börjar det smaka okej igen! haha.

efter magnolia åkte vi till västerljung, jag till mina kusiner och han till sina föräldrar.

 

hos mina kusiner fick jag "paket" av sara sofia och anna, 1000:- till London. mycket uppskattat!

sen fick jag mat och vi kollade på film (jag somnade). vid sju skjutsade kusin Sara in mig

till trosa och jag och jossan shoppade på ica. sen satte vi oss vid ån lite, och då blev vi

fotograferade typ i en kvart av ett norskt par som tyckte vi såg så fina ut, haha!

 

nu sitter jag här, fixar iPoden och planerar inför robins födelsedag i morgon.

blir nog en tripp upp till huvudstaden där han ska få välja ut sin födelsedagspresent (fiskespö)

och sedan middag, bio och övernattning i kusin Sofias lägenhet på Kungsholmen.

 

Snart kommer Josefin & Rebecca och då ska jag få deras paket. kul!

 

PUSSS

<3


Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg med självkänsla & positivt tänkande

Låter som en trevlig födelsedag!:)

2009-08-11 @ 22:50:44
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0