en vecka

ja om en vecka då ska jag tillbaks till skolan och min klass igen. känns väl ja,

helt okej. har saknat min klass ganska mycket faktist, men själva pluggdelen

är inget jag ser fram emot direkt. alla säger att tvåan är det "värsta" året.

och samtidigt som jag har plugget, ska jag börja träna igen, jobba och umgås

med vänner och pojkvän. men det ska nog gå hoppas jag.

 

idag har jag jobbat 10-18, inte jättekul. satt i kassan hela dagen, städade alla

kassor, duktigt! bråkade med en kund idag. blir så irriterad ibland. då kan man

faktist inte bara sitta där och le, ibland måste man få säga ifrån.

 

nu väntar jag på robin som precis spelat fotbollsmatch i nykvarn, och när han

kommer hem blire käk. kyckling, pasta och beasås, muums!

 

nu ska jag fixa iPoden, ut och gå, packa lite och duscha. i morgon blir det jobb

för båda. uppgång halv fem, hur ska det gå?

 

PUSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0