första dagen

tillbaka i skolan igen! konstigt nog kändes det som om jag 

var där typ förra veckan. att jag var 74 dagar ifrån ragnhild

kändes knappast troligt. 

 

vi och treorna var lite "nya" idag i varje fall i de nya lokalerna

vi fått bredvid huvudbyggnaden vi tidigare gått i. Lite kul att 

vi som redan gått ett/två år i skolan fick rundtur medans ettorna

verkade hur bekväma som helst då de gått sen i torsdags.

 

tre nya lärare hade vi också - konstantine och ulrika och johan.

våran klass kommer bara ha konstantine, i idrott och möjligtvis psykologi.

två nya elever började i vår klass också, Hans och en jättetrevlig tjej

som hette Moa :) I de andra klasserna var det tre elever som vart på utbytesår

som kom tillbaks, två som varit i USA och en som varit i Taiwan.

 

Dagen var seg, en massa snack om trivselregler och scheman... blev skoltrött

bara att höra på det. haha!

 

Efter skolan blev det fika med brudarna på gamla Waynes (kommer aldrig ihåg

vad nya stället heter, haha!) och sedan handlade jag en massa skolgrejer.

Helt otroligt att några block och pennor kan bli 230:-? 

 

Nu ska jag ut och gå med Frida, och sedan laga mat!

 

PUSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0