hemma igen

åh, äntligen fick jag ta en dusch. vill inte ens  tala om vilken färg vattnet

hade när jag duschade av mig benen, fyfan. onsdag-söndag har jag endast

badat en gång - i en sjö.

 

festivalen blev lyckad tycker jag, även fastän det iofs är väldig skillnad på att

åka med sina tjejkompisar mot att åka med pojkvän och hans kompisar.

vi började emmaboda med att anlända och upptäcka att vi varken hade tältstomme

eller pinnar till vårt tält. men det ordnade sig som tur var, och pressening fick fungera

som yttertält.

 

nu sitter jag här och dricker cola är och lycklig att lukta som en tjej igen, haha!

ska ta och göra mig i ordning och sedan gå till trossen och möta robin, handla middag,

äta, kolla tv, sova.

 

hörs i morgon!

 

PUSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0