hola amigos

ny dag, dags att jobba igen. man uppskattar verkligen skolan 

när man jobbar, haha. hur tur har inte jag som har två år kvar?

 

just nu sitter jag och dricker lite kaffe och kollar på extreme home

makeover och peppar för jobbet. endast 4 timmar idag, galet skööönt.

 

ikväll efter jobbet kommer fröken rawet hit och ska leka med mig och 

sova över, det ska bli kul! inte träffat henne sen hon kom hem från 

Grekland. 

 

i morgon blire stockholm med linda och malin. är egentligen sjukt pank

men sen hände den där smarta grejen med att fylla år och vips hade jag

1000:- i presentkort att shoppa upp. känns som om det är dags nu, de bara 

ligger och skriker i plånboken efter att bli upphandlade.

 

påtal om shopping så bokade angelica vårt boende igår! i London alltså.

Vi ska på ett backpacker hostel precis vid Picadilly Cirkus! sjukt centralt och

det lär ju bara vara en massa unga människor som bor där. LÄNGTAR.

 

nä nu ska jag göra mig i ordning.

 

PUSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0