kräftfiasko

 

efter att ha vaknat i sthlm åkte vi till skärholmen. skulle försöka att hitta något 

på H&M för mitt presentkort, men blev inget mer än en hårinpackning.

På hemvägen blev det ännu en fiskeaffär, och sen ett snabbt stopp hos nahir

för att hämta sminket jag glömde på hans fest.

 

När vi kom hem hann vi duscha och fixa i ordning oss och sedan var det dags att

gå till elias för kräftskiva. Blev ett par timmar med ölspelet innan det var dags att

käka. Och det önskar jag att jag inte gjort.

 

Direkt efter att ha ätit kräftorna började jag må superdåligt och började spy, och är

ganksa säker på att det var kräftorna eftersom jag knappt druckit något.

Sen började robin må illa också, då gick vi hem. inge kul att må dåligt ju.

 

I dag sov vi ut och efter frukost hos hans föräldrar (där vi sov) så blev jag hemskjutsad.

De håller på å bygger på huset och stänger av vattnet och grejar. skitjobbigt när de borrar.

är så glad att slippa det här lägenhetshuset.

 

nu kommer lite bilder från p&l och midsommar.

 

PUSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0