så blev jag sjutton!

yes, för exakt sjutton år sen och några timmar (föddes kl 6 på morgonen)

så såg jag dagens ljus för första gången!

 

haft en underbar dag hittils! vaknade med frukost på sängen bestånde

av ciabatta, juice, glass, jordgubbar, chokladbollar och chokladhjärtan, mums!

har världens bästa pojkvän yes. fick världens bästa present också - RESA TILL PARIS!

helt sjukt. haha.

 

när vi vaknat och gjort oss i ordning åkte vi till Tofsö och badade med 

Patrik och Jessica. Efter det blev det en snabb vända hem till Robins föräldrar

i Västerljung och sedan hem till huset och tårta med mami och lennart.

av dom fick jag pengar, kamera och en rosa iPod! 

 

nu ska jag hoppa in i duschen, ge katten mat och göra mig i ordning

sen blir det Fyren med mamma, lennart, robin, tom & eric :)

ska kolla på Öz Nujen (Stavning?) och äta goood mat.

 

ska ta kort sen så får ni se hur brun jag blivit he he.

 

PUSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0